niedziela, 27 grudnia 2015

122.Świątecznie


Witam wszystkich po świętach, mam nadzieję, że wszyscy spędziliście je z najbliższymi Wam osobami, a najedliście się tych wszystkich smakołyków na cały rok!
U mnie było cudownie - szkoda, że zabrakło tylko śniegu ale to również miało swoje plusy!
Wigilię spędziłam w domu w sumie jak co roku, do naszej pięcioosobowej rodzinki doszła babcia i jej pyszne pierogi! Pierwszy raz w tym roku, nie popłakałam się przy składaniu życzeń dziwne.
Odwiedził nas wszystkich mikołaj zostawiając mnóstwo prezentów pod choinką- do kolekcji doszedł nowy tusz, baza, cienie, żel i kredka jestem zadowolona z bazy i cieni i kredki są MEGA, dodatkowo dostałam mnóstwo cukierasów których nie mogę jeść. Wpadło parę wartościowych papierków;D
Po kolacji odwiedził mnie Mój P.Złożyliśmy sobie życzenia to o czym marzyłam przez całe przygotowania. Postanowiliśmy wybrać się o północy na pasterkę zamiast o 22.
Wytrwałam, a pasterka? Było pięknie wiedząc że obok siedzi najukochańsza osóbka, która co jakiś  czas łapała mnie za łapkę dając mi znak ze jest i tylko Dla mnie dziś.
Dostałam jeszcze jeden prezent najlepszy! Przepiękny zegarek, i perfumy Od mojego Prywatnego Mikołaja.
Pierwszy dzień świąt spędziliśmy u Mojej Babci z P, i rodzinką;D a później kierunek "Teściowie:D"
Wczoraj odwiedziliśmy natomiast babcię P, gromadka dzieciaków polubiła mnie chyba, bo pozwolili mi dołączyć do zabawy!
Te święta były NAJLEPSZE! bo spędziliśmy Je razem całe!
aż trudnoo było wracać dziś do rzeczywistości.

2 komentarze: