poniedziałek, 20 czerwca 2016

176

Robisz wszystko aby mieć piękne wspomnienia? My robimy z każdym kolejnym rokiem mamy co raz więcej miłych wspomnień, do których wciąż dokładamy nowe.
Pamiętam jak jechaliśmy na nasze pierwsze wakacje nad morze, planowaliśmy te wakacje bardzo długo, szukaliśmy noclegów, wybraliśmy się na zakupy, sprawdziliśmy najlepszą trasę bo podróż miała odbyć się pociągiem, do dziś pamiętam jak P cała noc pilnował mnie w pociągu pełnym ludzi i tego aby nie przegapić przesiadki. Teraz pewnie wiele osób pomyśli " biedny trzeba było spać na zmianę " mieliśmy pecha już na początku nasz wagon w którym mieliśmy zarezerwowane miejsca był zamknięty więc w sumie 7h spędziliśmy na korytarzu pełnym ludzi z naszego wagonu dopiero później ktoś się zlitowal i ustąpił mi miejsca w przedziale. Które P oddał mi gdzie chociaż trochę pospałam.Pamiętam jak cieszylismy się pobytem tam bo były to Nasz najdłuższe wakacje całe 7 dni sami, korzystaliśmy pełną piersią z tego wszystkiego aby stworzyć najlepsze wspomnienia tak bardzo było nam szkoda wyjeżdżać z Mielna po tych 7dniach laby.Wcześniejsze były niedaleko domu nad jeziorem ale też posiadamy z nich wspomnienia i to chyba najlepsze.
Z każdym rokiem planujemy kolejne co raz to dłuższe i dłuższe w tym roku postawiliśmy na 10dni nadmorskich wakacji gdzie przeważa woda i piasek.
Nasze planowanie zaczęliśmy już w styczniu wybierając miejscowości, następnie zamówiliśmy noclegi i bilety na festival w tym roku postawiliśmy na wygodę mimo, że jedziemy po raz kolejny autem to w okresie wakacji pokonać najkrótszą trasę jest wyzwaniem więc szukaliśmy noclegów w centrum i mamy 100m do morza!!!  Będę budzić się z widokiem na morze. Kolejne sprawy do odhaczenia to kasa każdego miesiąca odkladalismy jakąś sumke więc nie będzie przerażenia jak rok temu kiedy jechaliśmy na kilka dni w sumie na spontana zakupy małe i wielkie nowy strój kilka ciuszków itp. W sumie zostało nam 32dni do wyjazdu a nam jedyne co zostało to zrobić plan zwiedzania!  Tak jestem po technikum turystycznym więc muszę mieć wszystko zaplanowane i musi być zwiedzanie.W tym roku ruszamy na 3 dni do Kołobrzegu dwa z nich poświęcamy na zwiedzanie więc czeka mnie zapoznanie się z fajnymi miejscami i spisaniem ich. Kolejne 7 będziemy się Smażyć na gorącej plaży w Mielnie i imprezowac. W tym roku jedziemy sami więc chcę wykorzystać ten czas jak najlepiej i poświęcić Go Jemu. Mam dla niego Jeszcze mała niespodziankę ale dowie się o tym bliżej wyjazdu :) i kolejne wspomnienia dojdą do naszego albumu.