poniedziałek, 9 marca 2015

Żaden kosmetyk nie jest w stanie sprawić, aby kobieta poczuła się tak piękna, jak czuje się, gdy jest kochana.

Za nami już weekend który minął bardzo szybko zwłaszcza,że został rozpoczęty tak na dobre prze ze mnie dopiero w sobotę o 14. Wykąpana, naszykowana czekałam na mojego Pawełka, przyjechał do mnie troszeczkę zły na mnie, ale za to z pięknym bukiecikiem róż słodkościami, ale wystarczył jeden mój przytulasek i wszystko było już dobrze;)
Zebrałam się i ruszyliśmy na podbój Lubina:D Zaliczyliśmy bilard, i kręgle przegrałam zakład więc stawiałam pizze:D
Tradycyjnie KFC:D, zagraliśmy w zdrapki:D wygrałam całą 1zł:) W drodze powrotnej zahaczyliśmy o pizzerie;)
Wczorajszy dzień był tak piękny, że cały dzień leniuchowaliśmy a dopiero koło 15 wybraliśmy się na długi spacer - aż mnie nogi bolały:o
Później długa rozmowa;) Pożegnanie i znów calutki tydzień odzielnieee.. a nieee widzimy się w czwartek po południu!:D
Oby ten tydzień zleciał jak najszybciej Praco daj nam Wolną sobotę!
AAAa W maju ruszamy do Afrykarium:D

Jest Tak PIĘknie:D

"Samemu może i dobrze się mieszka, ale zasypia fatalnie."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz