poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Jeżeli on nie ma siły, Ty musisz stać się jego siłą, bo na tym właśnie polega miłość.

Jeżeli on nie ma siły, Ty musisz stać się jego siłą, bo na tym właśnie polega miłość. 



Dziś humor, i ogólnie moje samopoczucie o wiele lepsze,niż wczoraj- chyba ten wycisk który dali nam dziś w pracy dał w kość i poprawił moje nastawienie do kilku spraw.
Mimo, że pogoda nas nie rozpieszcza ponieważ wcale tak cieplutko i wiosennie nie jest jak zapowiadali, i przystało na połowę kwietnia to nie narzekam wychodzi na to, że szparagi jeszcze z dobry tydzień poczekają na nas a raczej my na nie.
Co mnie niezmiernie cieszy bo weekend będzie jeszcze spokojny a nie pracujący.
Trochę mnie przeraża 8h pracy jak nie dłużej przez 7dni w tygodniu. Ale zobaczymy co, i jak będzie nie taki diabeł straszny jak się go maluje:D podobno (czy jakoś tak)
Dziś dostaliśmy zaproszenie do Eryki na grilla, musiałam odmówić ponieważ jakoś nie widzi mi się jechać zwłaszcza, ze ostatni weekend być może będzie spokojny chyba, że ten spokojny był już za mną....
Postanowiłam, coś zmienić w moim akwarium, wywalę z niego "zamek" a wstawię jakiś fajny korzeń który Paweł pomoże mi ładnie zagospodarować w moim małym i skromnym przytułku dla rybek:)
W sobotę, jakoś humor już nie dopisywał byłam rozdrażniona, przemęczona, i zmarznięta po całym tygodniu więc postanowiłam zafarbować sobie włosy, więc mój kolor jest już intensywnie rudy.
Kurdeee nie wiem co się dzieje, ale ja się pytam gdzie ta wiosna?Fiołków w parku nie ma, listki na drzewach dopiero zaczynają powoli rozkwitać...

Kupiłam sobie jakiś czas temu odzywkę z Jantar'a jak na razie + zobaczymy co będzie dalej
Moje paznokcie powinny przejść jakieś kosmetyczne zabiegi... i chyba się za to wezmę tylko najpierw nadrobię zaległości w serialach:)

1.Sukienka-zakupiona
2szpilki- szukamy
3.uczesanie- kompletnie nie ogarnięte jeszcze
4.makijaż- nawet nie ma pomysłu co i z czym 



2 komentarze:

  1. Szpilki już też zakupione:D został punkt 3 i 4:D ale nie mam głowy na razie do tego;D

    OdpowiedzUsuń