niedziela, 10 maja 2015

Chce byc Twoi ideałem, ideałem z wadami i ciężkim charakterem

Niektórym ludziom jest pisane się spotkać. Niezależnie od tego, gdzie się znajdują czy dokąd się wybierają, któregoś dnia na siebie wpadną.

 Tych kilka powyższych zdań, jest idealnym odniesieniem do tego co chcę tutaj naskrobać.
Poznajemy w swoim życiu wielu ludzi, tysiące mijamy na ulicy, z wieloma spędzamy czas w tym samym miejscu nie wiedząc nawet o swoim istnieniu.


Tak samo było z nami, ktoś gdzieś tam na górze, a może przy pomocy naszych wspólnych znajomych postanowił abyśmy wpadli na siebie, i zostali na dłużej niż się spodziewaliśmy.
Wiele razy zastanawiałam się nad tym co przyczyniło się, że wszedł na mój profil na naszej-klasie, co przyczyniło się, i mną pokierowało,że napisałam do obcego chłopaka bez żadnego zdjęcia.
Co sprawiło, że doprowadziło do spotkania w realu?
Nie wiem co wtedy nami kierowało, ale jestem temu wszystkiemu wdzięczna, że postawił na mojej drodze takiego mężczyznę.




 






Może  dla wielu osób nie jesteśmy "idealną parą"ponieważ różnią nas charaktery ale przecież przeciwieństwa się przyciągają! o To chodzi w związku aby każdy z nas był inny abyśmy nie zgadzali się we wszystkim tylko mieli swoje zdanie, i opinię, żeby można było iść na kompromisy aby żucie było piękniejsze!
Może jestem dla niego za niska ale to jest najpiękniejsze być taką kruszynką dla takiego "Wielkoluda" cudowne uczucie wtulić się w te silne i duże ramiona które nie taki ciężar dźwigały na siłowni, i usłyszeć najpiękniejszy głos - głos Jego serca, które bije dla Ciebie.
Cudownie uczucie czuć na sobie Jego perfumy, które są dla Ciebie najpiękniejszym zapachem na świecie.
Cudowne uczucie czuć na twarzy Jego trzydniowy zarost mimo, że i tak wolisz Go ogolonego;)
Cudowne uczucie czekać na Niego cały tydzień aby w końcu wtulić się i usłyszeć ciche "tęskniłem"
Cudowne uczucie jest tęsknić za kimś, wiedząc że On również czeka na dzień kiedy będzie mógł mnie przytulić wycałować i zobaczyć mój uśmiech.
Ale wiem jedno idealnych par nie ma. Nie jesteśmy idealnym związkiem, w którym nie ma kłótni, sprzeczek. Są jak w każdym innym związku potrafimy się pokłócić, nie odzywać się do siebie przez najwyżej kilka godzin, czy rzucić telefon w cholerę i wyjść z domu, ale jedno co robimy po swojemu nie patrząc na innych to godzenie się, potrafimy rozmawiać tłumaczyć, i mówić wprost co nas boli i na czym nam zależy a przede wszystkim naprawiać to i szukać rozwiązania. Nie rezygnujemy z czegoś co jest dla nas ważne a czasami najważniejsze i to nas trzyma!




Cieszę się, że mam przy sobie mężczyznę, na którego w każdej chwili mogę liczyć, kogoś kto nie zostawi mnie i w najgorszym momencie wsiądzie w auto i będzie przy mnie, cieszę się, że mam kogoś kto mnie rozumie, wspiera, rozśmiesza, a nawet doprowadza do łez radości.
Mam przy sobie romantyka, który potrafi zwykły dzień wyczarować w magiczny wieczór, takie "Duże dziecko" które tuliłoby się przez cały czas, rozsądnego mężczyznę który podejmuje poważne decyzję i daje rady jak uporać się z najgorszym problem, oraz faceta który czasami wstrząśnie Tobą tak, ze wrócisz z księżyca na Ziemie.
A to Wszystko mieści się w Jednej osobie z Jednym ale za to Wielkim Sercem dla Mnie.
Dziękuje Ci, za każdy dzień, miesiąc, i rok. Za każdą sekundę, minutę czy godzinę.
Za wszystkie poranki obok Ciebie, i wieczory zasypiane w  Twoich ramionach, za każdy pocałunek złożony na moim ciele, za każdy uśmiech skierowany w moją stronę, za każde przytulenie obdarzone miłością.
Za całe 28miesięcy Razem!


2 komentarze: