poniedziałek, 18 maja 2015

Nie oddam cię nikomu gamoniu , czaisz ? . ;*

I zaczęliśmy kolejny tydzień, mam nadzieję, że szybko zleci i w końcu nadejdzie oczekiwany weekend.
Dziś 18- więc z samego rana dostałam cudowną wiadomość z okazji naszej 28 miesięcznicy od Mojego Mężulka;* i od razu lepiej się pracowało.
Ogólnie w pracy pozytywnie, dużo śmiechu a jak jest wesoło to 9h nie jest straszne:D
Poprzedni tydzień fajnie w sumie zakończony z racji, że musiałam piątek mieć wolny to w czwartek wybraliśmy się z P nad staw wynajęliśmy domek, połowiliśmy rybki, po grilowaliśmy i miło spędziliśmy wieczór sami.
Dziś robię za taką dobrą duszyczkę, i służę radami;) właśnie skończyłam pisać z Koleżanką;)
P. brat przygotowuje się do wesela i aż im zazdroszczę tego wszystkiego , tego całego planowania przygotowywania wszystkiego po "swojemu" tak jak sobie wymyślili. I tak właśnie sobie o tym pisze z P.  stwierdził, że jedzie po pierścionek:D
zaczynam poszukiwania kosmetyczki i fryzjerki najlepiej w tym samym salonie aby nie przenosić się :D ale ciężko idzie, bo każdy poleca swoja i wychodzi na to, że każda zrobi mnie na bóstwo:D
Zostawiam Was z fotkami z naszego czwartkowego miejsca:D- chodź fotki były robione rok wcześniej ale zobaczcie jak tam pięknie:D











2 komentarze:

  1. kochana zobaczysz, że Twój romeo już niedługo naprawdę wyruszy po pierścionek :) skoro dwoje ludzi się kocha to trzeba to jakoś powoli układać :)
    miejsce bajkowe, chętnie bym się tam znalazła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, może na razie jeszcze nie:D Powolutku za jakiś czas będziemy układać:) OOO tak pięknie tam zwłaszcza latem tak cichutko..

    OdpowiedzUsuń