czwartek, 1 października 2015

Zrobiłoby mi się lepiej, gdybyś mnie pocałował. Gdzie? Wszędzie.

Tak bardzo pragnę jego bliskości, tak bardzo pragnę aby zapukał do, do drzwi mojego domu i powiedział że tęsknił, że musiał mnie dziś jeszcze zobaczyć bo bez tego nie zasnąłby. Tak bardzo potrzebuje zaszyć się w Jego silnych i wielkich ramionach. Tak bardzo potrzebuje Jego pocałunku, Jego zapachu. Potrzebuje Jego obecności. Tak bardzo pragnę aby złapał mnie za rękę  i zaprosił na spacer zwyczajny ale Nasz.
Tak bardzo pragnę aby pocałował mnie w czółko. Potrzebuje tego! Tak prawdziwie od serca, nie dlatego że ja tego chcę.

4 komentarze:

  1. Jesli to teraz przezywasz to w stu procentach cie rozumiem! Trzymaj sie mala musisz byc silna :)
    Jak nie on to znajdziesz lepszego, takiego ktory bedzie cie docenial i to okazywal :D .. czy jakos tak :)
    Dziekuje za odwiedziny u mnie!

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że moja wypowiedz została źle odebrana przez czytelników. Nie zostało tu wylane tych kilka zdań z powodu rozstania, wielkiej rozłąki która sprawiła mi ból. Lecz zwykły dzień opisujący moje samopoczucie, i tęsknotę do kolejnego spotkania z osobą którą kocham

      Usuń
  2. Jezeli ten ktos sprawia ze tak cierpisz to zwyczajnie na niego nie zasługujesz..../K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że moja wypowiedz została źle odebrana przez czytelników. Nie zostało tu wylane tych kilka zdań z powodu rozstania, wielkiej rozłąki która sprawiła mi ból. Lecz zwykły dzień opisujący moje samopoczucie, i tęsknotę do kolejnego spotkania z osobą którą kocham

      Usuń