wtorek, 1 grudnia 2015

IMIENINY ANDRZEJA A PIJE CALA POLSKA

ANDRZEJKI- w tym roku spędziliśmy je w całkiem inny sposób jak rok temu czy dwa lata wstecz. Nie szukalismy, na ostatnią chwilę jakiejś świetnej imprezy. STOP, WRÓĆ szukalismy, osób na Andrzejki bo w ostatnim tygodniu wyszukaliśmy całkiem świetna imprezę wraz z noclegiem i to wszystko za jedyne 100zl od osoby ale każdy miał już plany więc została nam osiemnastka na którą wybieralismy się w sumie od października. W sobotę ruszyliśmy na zakupy czyli w poszukiwaniu prezentu - tradycyjnie u nas stało się to na porządku dziennym że szukamy na ostatnią chwilą :-D dodatkowo pierwszy raz skusilam się na "suchy szampon" rewelacja jak dla mnie kiedy musisz umyć głowę a do wyjścia została Ci godzina. Ostatnie dwa dni przed osiemnastką zastanawiałam się w co mam się ubrać, postawiłem na małą czarną, narzutke, szpilki,delikatny makijaż i proste włosy - nie żałuję, prócz tego nie ja jedna postawiłam na czerń. Imprezka świetna poznałam wiele świetnych ludzi, nawet poszerzyłam znajomości z Dj'ami :-D jeden to nawet kilka razy porwał mnie do tańca i szukał noclegu wśród mojej rodziny abym tylko została dłużej:-D ale najdłużej i najlepiej bawiliśmy się z moim Kuzynostwem. MARTA I damian nawet złożyli nam kilka dni wcześniej przed osiemnastką propozycje wspólnych wakacji w bulgarii, ale musieliśmy odwołać, za to zamierzamy w czwórkę wybrać się do Kołobrzegu i Mielna ;-) sobota była cudna za to niedziela tragiczna :-D ból, ból, i jeszcze raz ból nie mialam nawet ochoty się ubrać więc druga niedzielę z rzędu wyglądałam jak lump. Lenilismy się cała niedzielę, w łóżku wstając tylko na obiado- kolacje.:-D szkoda tylko,  że nie można tak codziennie bo już za tym tesknimy. W piątek czeka nas wypad na Listy do M :-D sobota zakupy, Jarmark a niedziela Mikolajkowo :-D interesujący weekend nas czeka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz