środa, 13 kwietnia 2016

15...

Rusz ze mną w nieznane, zabierz mnie w miejsce gdzie jeszcze nie byliśmy, pokaż mi coś co dla innych może być banałem dla mnie będzie czymś wyjątkowym - bo będzie to nasze.Chwyć mnie za rękę i biegnij przed siebie śmiejąc się razem ze mną.
Zapomnijmy przez chwilę o całym dorosłym, życiu, niech ta chwila będzie nasza niech będzie naszym wspomnieniem na długie zimowe wieczory.
Chciałabym tylko jeden dzień więcej dla nas, teraz dopiero odczuwam jak mało czasu spędzamy ze sobą kiedy za oknem piękna pogoda, ludzie spacerują. Na ulicach widać pary, a my my jesteśmy osobno, czekamy na weekend. Chciałabym, kiedyś żebyś bez żadnych pytań przyjechał w tygodniu i porwał mnie gdzieś przed siebie, zabrał z dala od wszystkich, spędził czas który należałby tylko do nas. Abyśmy mogli spędzić każdą sekundę po swojemu. Bez żadnego "ale", "bez żadnego zmęczenia". tak po prostu w swoim towarzystwie. Pamiętam jak kiedyś tak robiliśmy był to nasz czas, nikt nam go nie  zabierał wykorzystywaliśmy go po całości jak chcieliśmy i kiedy chcieliśmy.
Brakuje mi tego, cholernie zwykłego "najazdu"w środku tygodnia z tekstem "No co stęskniłem się"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz