poniedziałek, 23 maja 2016

..

Jestem bezradna. nie wiem kompletnie jak mam z nią rozmawiać, jak dobrać słowa tak aby nie były głupie, tak abym nie pogorszyła tego wszystkiego jeszcze bardziej. Ale wiem, że muszę jestem jej przyjaciółką tą która wiedziała o mnie wszystkie głupie rzeczy, która pomagała mi zawsze we wszystkim, teraz ja muszę jej pomóc, wiem że tego nie zrobię nie potrafię... Nie zawiodę jej, bo wiem że nie jest to realne nie zwrócę jej tego wszystkiego. Ale wystarczy, że przyjadę że będę z Nią przez chwilę. Potrzebuje teraz potrzebuje mnie, bliskich. Nie może poczuć się samotna.
Dbajcie i troszczcie się o To co macie!
Ciężka środa przede mną.

3 komentarze:

  1. Najważniejsze dla Niej to teraz chyba będzie obecność drugiej osoby, której mogłaby bez słowa wypłakać się..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno, nie może zostać sama wiem o tym doskonale ale też nie wiem jak pomóc bo dobrze znałam jej mamę i do teraz nie mogę w to uwierzyć

      Usuń
  2. Musisz przy niej być :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń