niedziela, 11 grudnia 2016

106

Pamiętam ostatnią rozmowę jak powiedziałeś mi "Znajdziesz kogoś kto Cię pokocha, na kogo zasługujesz" to były ostatnie słowa jakie usłyszałam od Ciebie ostatnie nasze spotkanie. Musiało od tego czasu minąć 9 miesięcy żeby ktoś pojawił się na mojej drodze -On człowiek który ubiegał o moje względy,który pokazał że jestem ważna, który zastąpił mi Ciebie i Twoją miłość jeszcze wiekszym uczuciem pokochał mnie z każdą wadą i zaletą, zaakceptował mnie taką jaka jestem nie zmienił we mnie nic to ja zmieniłam się dla Niego za to On zmienił coś w moim życiu moje plany i marzenia na Nasze, udowadnia mi jak mocno mnie kocha nie tylko tymi dwoma słowami ale przede wszystkim czynami. Jestem szczęśliwa że Go mam a przede wszystkim dumna że takie szczescie spotkało właśnie mnie,  bo w sumie mogło każdego. A dziś?  dziś mija prawie 4 lata i nic się nie zmieniło po za tym że jeszcze bardziej się kochamy.  

2 komentarze:

  1. Mój chłoap też własnie czasem wypowiada to przykre zadnie z cudzysłowia...ale jednak jest przy mnie i mnie kocha i szanuje :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to mój były chłopak tak powiedział,z którym byłam jakieś 6 lat temu.
      Od P nigdy nie usłyszałam takich słów.

      Usuń