wtorek, 24 stycznia 2017

117

“I wszyscy powtarzają: „takie jest życie” i nikt nie pamięta, że życie jest takie, jakie sami sobie zbudujemy.”

Mam wspaniałego mężczyznę Obok, mam przyjaciół na których mogę polegać, jestem zdrową i młodą osobą. Mam mnóstwo planów i marzeń na resztę życia, są dni kiedy przechodzę swój mały kryzys kiedy wszystko wydaje się beznadziejnie i nie dla mnie kiedy wszystko jest przeciwko, ale nic nie jest na wyciągnięcie ręki po wszystko trzeba iść długą drogą czasami pokonywać sporą odległość i trudną są przeszkody jak na przykład dziury na drodze,  ale są też momemty gdzie ta droga jest prosta i tylko trzeba wykazać się chęcią sięgnięcia po to wszystko. I to wszystko zależy od tego ile z siebie dasz. Im więcej dasz z siebie tym więcej osiągniesz.

Luty jest dla mnie łaskawy mam Nadzieję, że teraz już tylko będzie dobrze!

1 komentarz:

  1. U mnie 4 miesiace smutku niestety :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-black-and-gray-outfit.html

    OdpowiedzUsuń