niedziela, 5 lutego 2017

120

"Nic nie jest tak intymne jak spanie obok drugiej osoby, nawet seks. Człowiek jest wtedy całkowicie bezbronny. Spanie obok drugiej osoby, w odległości paru centymetrów to akt absolutnej ufności".

To nie był najlepszy weekend czułam się i nadal czuje paskudnie, bez makijażu, osłabiona, ze łzami w oczach ale dla niego byłam i tak piękna. To on mi zakraplał ucho, on sprawdzał czy gorączka spadła, obdarował mnie czekoladkami i krakersami bo nie wiedział na co mam ochotę robił herbatę co chwile i pytał czy może przestało boleć całą noc trzymał w objęciach czułam jak glaskał mnie gdy spałam i całował w czoło. Uwielbiam ten gest czuje się wtedy tak bezpiecznie, czuje się że mam wszystko Obok siebie. Po dwóch dniach wygladania jak "pasztet " wróciłam do żywych chociaż na trochę odwdzięczyłam mu się pysznym śniadaniem i piękna dziewczyną w której zakochał się cztery lata temu a nie tym kimś kogo widział przez ostatnie dwa dni.
I chociaż nie zawsze jest pięknie i kolorowo chodź nie zawsze wyglądamy jak milion dolarów to wciąż się kochamy.
Luty co raz bliżej przełomowy dzień wiem ze ktoś tu czyta więc trzymajcie kciuki!

1 komentarz:

  1. Zan ten cytat <3 I to prawda, uwielbiam spac koło mojego Misia :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/military-style.html

    OdpowiedzUsuń