piątek, 10 lutego 2017

122.

Jestem taka szczęśliwa,że mam Go przy sobie każdego dnia zaskakuje mnie co raz to nowymi rzeczami, codziennie udowadnia mi jak wielkim uczuciem mnie obdarzył jak mocno kocha i jak ważną osobą jestem w Jego życiu , są dni kiedy chciałabym już coś zmienić chciałabym zamieszkać z Nim i żyć Obok codziennie, przechodzić Przez każdy dzień z Nim pod jednym dachem troszczyć się i kłócić nawet jeśli mielibyśmy całą zastawe talerzy potłuc to w jednym domu, chciałabym opiekować się nim podczas Gdy On jest chory a nie pocieszać i wysyłając mu polecenia i rady aby tylko lepiej się poczuł. Chciałabym zasypiac i budzić się przy nim codziennie nie tylko w weekendy jeść śniadania obiady i kolacje nie tylko od święta, wracając z długiej podróży chciałabym wracać do naszego domu nie do Jego czy Mojego. Ale wiem że na to przyjdzie czas a to co jest teraz między nami również jest piękne i nikt nam nie zwróci tych wszystkich wyczekiwanych dni do spotkania,  odliczania,  tęsknoty wypłakanych łez nic nam nie zwróci kiedy naszym życiem zawładnie codzienność.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz