sobota, 24 czerwca 2017

133

Co raz mniej mnie tu, wypalam się całkowicie z pisania, a może nie chce się powtarzać? Nie wiem, wiele razy otwieram bloga i prubuje coś tu zostawić ale kończy się to skasowaniem notki.
Dziś spędzamy weekend osobno każdy z nas na swój sposób, rzadko mamy taką możliwość ale właśnie ta Sobota była cała dla mnie, wybrałam się na Wielkie zakupy, chodziłam po sklepach i przymierzałam wszystko co wpadło mi w oczy nikt mnie nie pospieszał, nikt nie pytał " długo jeszcze, chcesz to kupić, za drogie, ile można przymierzać jedną bluzkę" nie spieszyłam się z uśmiechem na ustach przemierzałam kolejne sklepy w każdym zostawiając coś po sobie w ten sposób pozbawiając moją kartę oszczędności.
Ale nie to było najlepsze, zjadłam obiad na który miałam ochotę, nikt nie wybierał knajpy, sama znalazłam coś na co miałam ochotę, na deser zakupiłam wielkie lody nie bojąc się że przez kolejny tydzień będę musiała wziąć się za ćwiczenia. Zadowolona i szczęśliwa a przede wszystkim zrelaksowana wróciłam do domu zmywając makijaż w za dużej koszulce po pijałam winko z myślą że jutro też jest dzień nasz dzień. Czasami warto zrobić sobie jeden dzień taki cały dla siebie.

2 komentarze:

  1. takie dni dla samej siebie też sa bardzo wazne i duzo nam dają :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń