środa, 24 grudnia 2014

Wesołych Świąt.

Witam wszystkich. W końcu mam trochę czasu aby wszystko nadrobić gdzie mam jakieś braki.
Ja jestem już po kolacji Wigilijnej więc postanowiłam sobie nadrobić trochę spraw.
Ostatnie dni były strasznie wyczerpujące, pieczenie, gotowanie, ostatnie zakupy, dekorowanie, sprzątanie.
Dziś w końcu odetchnęłam z ulgą jak zakończyłyśmy z mamą wszystko i zaczęłam szykować się do kolacji.
Mimo, że nie ma śniegu i Święta z roku na rok tracą swój urok, to jedno pozostanie zawsze w tym dniu odczuwamy brak najbliższej nam osoby. W tym dniu nikt nie powinnien być samotny, nawet ktoś taki kogo niezbyt  dobrze wspominamy, i nie wiadomo ile nam krzywdy wyrządził. Ten jeden jedyny dzień w roku jest po to aby wybaczyć sobie wszystkie krzywdy wyrządzone i zacząć coś na nowo - taki nowy rozdział w naszym życiu;)
Jutro Obiad u Babci a poźniej wyruszam do Mojego Skarba złożyć mu życzenia osobiście, i podarować prezent od Pani Mikołajowej;)


Wam kochani,życzę przede wszystkim Zdrowych i Radosnych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w gronie najbliższych w miłej atmosferze, prezentów pod choinką, i wszystkiego czego sobie zapragniecie
Wesołych;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz