środa, 24 grudnia 2014

Zostaliśmy po to stworzeni. By być razem. By być całością projektu, nie rozdartym planem



Witam dawno mnie tutaj nie było ale widzę po statystykach, że jest dobrze;) nawet bardzo dobrze, ktoś tu zagląda mimo że od nikogo tego nie oczekuje.W końcu po długiej przerwie jaką sobie zrobiłam wróciłam do "świata żywych" mam już w 100% sprawny komputer a to wszystko zasługa Mojego Pawełka;*
Od tego czasu troszeczkę się wydarzyło i to samych dobrych rzeczy;)
Za nami Mikołajki;) W tym roku postanowiliśmy przebrać P. Odegrał rolę Mikołaja pięknie! szkoda, że Hania po dostaniu prezentu  zmieniła o Nim zdanie;D Następnie coś co zmieniło moje życie o 180% to praca- Byłam na razie przez tydzień na okres próbny, ponieważ prócz mnie jest jeszcze jedna dziewczyna ale mam nadzieję, że wszystko pójdzie po Mojej myśli;) Moja mała księżniczka jest cudowna i dopiero 2 dni minęły a mi się już za nią tęskni mam nadzieję że nasze wspólne zabawy nie zakończyły się na dobre w piątek.
W między czasie zdałam teorię na prawo jazdy-  za 2 razem  ale jaka była radość!;D A w tym wszystkim wspierał mnie mój Skarbek;* teraz tylko  \ albo aż jazdy i praktyka przede mną;).
Ogólnie jest cudownie, spędzamy każdą chwilę razem, nie kłócimy się, nie sprzeczamy jest CUDOWNIE! zachowujemy się jakbyśmy dopiero zaczynali związek a to już za nami 2 latka za miesiąc będzie;D
W niedzielę na spontana wybyliśmy na Jarmark Bożonarodzeniowy do Wrocka! Jak tam już świątecznie! Magicznie! Pięknie! z roku na rok.
Po woli szykujemy się do świąt, sprzątanie, zakupy itp. W tym roku dla odmiany 1 dzień Świąt u Pawełka;) Zaczynam pakować prezent, dokupywać jeszcze ostatnie drobnostki, i myślę nad urodzinowym i chyba w sumie już mam;D
Chyba zmieniamy fryzurkę! Bo mój Pawełek mnie zaraził nią aby wrócić do nIej i tak się zastanawiam czy nie odwiedzę fryziera w czwartek;)
W czwartek lekarz, zobaczymy czy wszystko już ze mną w końcu jest ok;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz