środa, 4 lutego 2015

Życie to poszukiwanie szczęścia wśród pięknych chwil.

Znów postanowiłam coś tutaj dodać, ale tak naprawdę jeszcze nie wiem co;). Może zacznę od tego, że wczoraj troszeczkę u nas posypało śniegiem rano jeszcze było widać tą biel roznoszącą się po całej wiosce ale teraz śnieg został  tylko w małych ilościach i to gdzie nie gdzie. Miałam również dziś jechać zapisać się na egzamin ale jadę w tygodniu przyszłym a szkoda bo myślałam, że  może dam z siebie wszystko i zrobię Cudowny prezent walentynkowy sobie i P. Ale trudno;)
Postanowiłam sprawdzić repertuary "Pięćdziesiąt Twarzy Graya" we wrocławskich kinach i to jest masakra ale nigdzie nie da się już zarezerwować miejsc, w Magnolii  14.lutego - trzynaście razy mają puścić a nigdzie już nie można zrobić rezerwacji ponieważ wszystko jest zajęte ;o toż to szok.
Ale wystarczy mi na razie, że przeczytam książki;)
W piątek chyba jadę już do mojego Pawełka *.*.
Ogólnie to cały dzień się nudzę, przesiaduje przed TV, kompem i tak w kółko;)
Przydałoby się pójść na jakieś zdjęcia ale brak fotografa, aparatu i dobrej pogody!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz