poniedziałek, 2 marca 2015

Kieruj się w życiu tym, co uważasz za słuszne. To Ty masz być szczęśliwa, więc jeśli Twoje szczęście jest w Nim, to trwaj w tej miłości.

Dawno mnie nie było, ale nie miałam o czym pisać ponieważ życie wtedy- jeszcze bezrobotnej osoby nie jest zbyt kolorowe;) Pomimo tego, że spaliłam dekoder i jestem bez telewizora:D ale jeszcze z dobre 30 minut:D
Cały poprzedni tydzień zleciał bardzo szybciutko co nie oznacza, że ostatni dzień ciągnął się niemiłosiernie,w piątek posiedziałam sobie z Darią a w sobotę odliczałam już godziny aż w końcu przytulę, i wycałuje Mojego Misia. Jak zwykle słowo "pizza"  nie trzeba nam dwa razy powtarzać i przekupiła nasze żołądki więc wieczorkiem mieliśmy wyżerkę. W niedzielę imieninowo u babci  a później to już w swoim towarzystwie;) Jak zwykle pożegnanie  jest najgorsze ale wycałowała i wy przytulałam " jak ciocia"  a od dziś zaczęłam pracę- w końcu wpadnie trochę grosza na swoje wydatki jestem i tak z siebie dumna ponieważ wciągu tych 3 lat nauczyłam się oszczędzać a ten rok przebił wszystko;)zanim jakikolwiek grosz został wydany przemyślany był z 5 razy;)
Jejkuuu jak wkurzające jest dzielenie pokoju z siostrom... potrafi wmawiać mi, i zachęcać do kupienia odżywki do paznokci za 8 zł "BO ONA KUPIŁA SOBIE" gdzie ja kupuje za 15zł. A jak poprosiłam ją aby pokazała z jakiej firmy, co regeneruje w paznokciach bo co do tego to się znam to wyszło że odżywka należy do MNIE!!!

Pierwsza zarobiona wypłata zostanie przeznaczona na :

< potrzeby "biznesowe"
< prezent dla Hani na 2 latka
< sukienkę być może -za którą muszę się zacząć rozglądać więc zapewne w najbliższym czasie odbędzie się wielka wycieczka na zakupy i na jednym mieście i sklepie się nie skończy, ponieważ wszystko musi być przemyślane postanowiłam że sukienkę którą kupie musze ubrać na 2 wesela a nie za 2 miesiące wydać kolejne na nową...a później powiesić w szafie.
No to czekamy na kolejny tydzień a ten już weekendzik będzie NASZ<3
Po obejrzanym filmie "50 Twarzy Graya" czas na książkę do której nie wiem kiedy usiądę.
Dzisiejsza pogoda pobiła wszystko deszcz\słońce\grad\wiatr\ i to wszystko na zmianę co 5 minut;D

Mam już pomysł na kolejną notkę ale nie wiem czy w tym tygodniu znajdę czas aby coś naskrobać, muszę się przyzwyczaić do pracy po tak długim czasie lenistwa w domu, ponieważ po dzisiejszym dni to marzy mi się tylko łóżko;)

W każdą noc, w każdy dzień,
Brak mi tchu, kiedy nie ma Cię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz