środa, 10 czerwca 2015

Kiedy byłam mała marzyłam by być ksiéżniczką mieć księcia i wielką miłość która w nas zaiskrzy dziś jestem duża i wiem że marzenia się spełniają , lecz teraz chcę zostać królową w białej sukni przed ołtarzem z moim księciem.

Kiedyś, na jednym z portali do zadawanie pytań ktoś zadał mi pytanie "jak wyglądałoby Twoje życie bez Pawła" nigdy na nie nie odpowiedziałam ponieważ uważam, że nie było sensu rozpisywać się tam.
Dziś postanowiłam sobie odpowiedzieć na to pytanie w formie notki.
- Co się dzieje z człowiekiem, kiedy pęka mu serce ? - Nic. Zupełnie nic. Przecież żyję, pije herbatę, czasem nawet się uśmiecham. Z tym, że każda z tych czynności nie ma najmniejszego sensu, rozumiesz ?


Byłam wcześniej już w związku, może nie był to jakiś długi staż bo zaledwie 3 miesiące ale była między nami duża wieź- ponieważ znaliśmy sie i kumplowaliśmy ponad rok.
Pamiętam jak nie potrafiłam przebywać z nim w tym samym miejscu, jak łapałam się na tym że co rano wysyłałam mu sms'a na dzień dobry mimo,że trwało to  krótkie 3 miesiące nie mogłam pogodzić się z tym bardzo długo, czasami zastanawiałam się co było tego powodem.. może dlatego, że nie dawał o sobie zapomnieć, chodzilismy do tej samej szkoły, mieliśmy wspólnych znajomych, spotykaliśmy się od czasu do czasu mimo, ze nie byliśmy ze sobą.
Po 9 miesiącach poznałam Pawła, długie rozmowy na facebooku przerodziły się w wiadomości na telefonie, a następnie zrobiłam krok do przodu i zaproponowałam spotkanie.
Od początku, wiedziałam jedno, że to nie ja się staram o to wszystko, to On pierwszy pisał, to on nalegał o spotkanie, to on pierwszy powiedział mi o swoich uczuciach. Moim zadaniem było mu AŻ zaufać i dać nam szansę poprowadzić tą znajomość do "czegoś"
W lipcu minie nam 2,5 roku razem, wiele razy się sprzeczaliśmy, kilka razy zastanawialiśmy się nad zakończeniem tego wszystkiego.
Ale nigdy nie pozwoliliśmy na to z jednego powodu "NIE POTRAFIMY PONIEWAŻ SIĘ KOCHAMY"
Każdy z nas ma wady, i zalety, każdy z nas popełnia błędy i osiąga sukcesy ale przy tych słabszych stronach należy pomagać aby było widać poprawę.
Jak wyglądałoby moje życie bez Pawła? 
Dalej bym żyła, piła herbatę, czasami się uśmiechała, wychodziła ze znajomymi tylko nic nie miało by sensu.
Nie wyobrażam sobie abym wstając każdego dnia nie pomyślała o tym czy On już wstał.
Nie wyobrażam sobie, dnia abym nie wiedziała co robi.
Nie wyobrażam sobie tego, że nie słuchałabym jak mu minął dzień\ co go wkurzyło\ ucieszyło
Nie wyobrażam sobie dnia \ tygodnia\miesiąca bez Jego smsów
Nie wyobrażam sobie weekendów bez niego
Nie wyobrażam sobie aby któregoś dnia mogło mi zabraknąć jego zapachu, oczu,pocałunków, silnych dłoni
Nie potrafię sobie wyobrazić wstając kazdego dnia i nie uśmiechając się że mamy o jeden dzień mniej do naszego spotkania.
nie wyobrażam sobie, że nie byłoby przy mnie kogoś kto się mną opiekuje, dla kogo jestem ważna
Nie wyobrażam sobie tego, abym nie była przy nim kiedy ma jakiś problem, albo osiąga sukces.
Nie wyobrażam sobie aby spędzał wolny czas w innych objęciach.
 Nie wyobrażam sobie każdego kolejnego dnia bez niego ponieważ wiem, że to z nim założę kiedyś rodzinę.
I nie dopuszczam do siebie takiej myśli że kiedyś może być inaczej.



_______________________________________________
Pogoda nas rozpieszcza w sobote ma być 33stopnie o.o
Jutro razem:D 
W weekend również
Prawdopodobnie cały weekendzik wolny:D
cudownie zobaczyć wypłatę o 4 stówki większą:D czyżby premia?:D
 

2 komentarze:

  1. każdy czas nawet krótki stracony na tę niewłaściwa miłość jest cenny i go trochę szkoda, ale jeśli to nie to to niezależnie ile trwa dobrze, ze się kończy jeśliby miało trwać i miało się by być nieszczęśliwym

    OdpowiedzUsuń
  2. wow,wow,wow :)
    Miałam nawet łezki w oczach jak to czytałam :) To cudowne uczucie kochać i być kochanym :) Mam nadzieje,że będę się kiedyś bawić na waszym weselu...
    Nie ma nic piękniejszego od takiej miłości;)

    OdpowiedzUsuń