środa, 22 lipca 2015

Przy nim dostrzegam same atuty mojego wzrostu. najistotniejszy jest ten, że mogę schować się w jego ramionach i czuć się tak bezpiecznie

Bo jest ktoś taki kogo pocałunek zmieni wszystko. Ramiona są najlepszym pasem bezpieczeństwa. Dotyk jest niezapomniany. Słowa są jak melodia. Kogo obecność jest wystarczająca, wyznania najcudowniejsze. Uśmiech jest najcenniejszy.


Byłam dziś na spacerku i idąc w głowie miałam multum ułożonych na perfekt zdań, które miały zapełnić tą stronę, ale jak przyszło co do czego i usiadłam przed ekranem to w mojej głowie pojawiła się totalna pustka.
Nie wiem od czego zacząć, może od początku?
po 2 tygodniach skończyliśmy remont pokoju trochę się on przedłużył ale teraz zostało nam tylko wszystko po myć i ułożyć.
W pracy trochę się pozmieniało, od jakiegoś czasu pełnię  funkcję "pomocy grupowej" aktualnie zastępuje grupową, razem z inną dziewczyną.
Od jakiegoś czasu słyszę tylko pochwały dla mojej osoby,natomiast na temat tej dziewczyny to aż uszy więdną od słuchania.
Ale jestem zdania, że "póki będę szanowała ludzi oni mnie będą szanować."
Ogólnie to nie znoszę tej dziewczyny działa mi na nerwy, jak zauważyłam nie tylko mi.
Panoszy się tam jak szara gęś na podwórku, nie mając szacunku do starszych, dużo starszych osób.
Pracuje intensywnie dopiero od lipca a już schudłam 2kg. za dużo....
zdecydowanie za dużo, ogólnie jestem ciągle zmęczona, niedospana, i dopadły mnie zatoki.
Pawcio namówił mnie na małe wakacje więc w przyszły czwartek wyjeżdżamy do Mielna na dłuższy weekend:)
kurcze szczerze, to nie mogę się doczekać już, bo z każdą godziną wiem że potrzebuje tego wyjazdu, wyszaleć się, i odpocząć, a przede wszystkim spędzić z nim czas.

Ostatni czasy dużo myślałam nad wieloma sprawami, nad moim problemem z infekcją, nad tym co by było gdyby "coś" okazało się prawdą i
i o ostatniej rozmowie z przed 3 tygodni i stwierdziłam, że to z nim chcę rozpocząć nowe inne życie razem.
Z nim chcę mieć wspomnienia
Z nim chcę planować kiedyś liste gości na nasze wesele
Z nim chcę prosić księdza aby udzielił nam ślubu przed Bogiem
Z nim chcę zbudować dom
nie tylko taki nazywany budynkiem ale też taki w którym będzie kwitła nasza miłość i dorastały najważniejsze dla nas osoby poczęte z naszej miłości.
Z nim chcę pokazywać naszym dzieciom świat.
Obok niego chcę zasypiać i budzić się.
Z nim chcę jadać śniadania, obiady i kolacje
Z nim z nikim innym.

2 komentarze: