środa, 26 sierpnia 2015

taka bez sensu

Od dwóch dni zbieram się aby coś tu napisać, ale wciąż nie mam okazji usiąść na chwile przed komputer, bo robię coś innego, albo ktoś zajmuje mi komputer.
Ale już jestem. Dwa tygodnie temu mieliśmy świetny weekend. Całkiem na spon tana wybraliśmy się kawałek od nas na festiwal lata gdzie grali Wilki. Nawet nie myślałam że taka imprezka tam może być, ale i tak najbardziej podobał mi się pokaz fajerwerków. Musieliśmy zagrać w gierkę tradycyjnie o nasz zakład:D Przegrałam;(
W niedzielę bardziej leniwie mieliśmy odpoczywać itp, ale wróciliśmy spowrotem na na Festiwal tym razem na "Pięknych i Młodych". Tydzień minął całkiem szybciutko.................i na tym zakończę po prostu brak chęci\ochoty nie wiem po prostu nie wiem co napisać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz