czwartek, 17 września 2015

Trzeba być podobnym, aby się zrozumieć i innym, aby się pokochać.'

Kobiety nie lubią niezdecydowanych facetów. Potrzebują męskich charakterów , męskich decyzji, męskich gestów i poważnych działań.

19;13.2015.


Dawno mnie tu nie było, i w sumie nie wiem po co tu jestem, nie mam dużo na napisania w sumie to nawet chyb nic. Chodź w głowie mam mnóstwo słów,i pytań, które chciałabym wylać z siebie zapytać.Ale zatrzymuje je wszystkie jakaś blokada, a może strach przed prawdą?
Chyba odczuwam jesień, chyba odczuwam jesienną depresję, chyba odczuwam jesienne wieczory samotnie spędzane.
A może dorosłam?, a może potrzebuje stabilizacji? a może potrzebuje Jego Obok? a może za dużo się na oglądałam?
Może potrzebuje, zapewnień  tych kilku słów BYŁEM, JESTEM, BĘDĘ  tego bezpieczeństwa,tych silnych ramion które w każdej chwili przyjdą otwarte a ja będę mogła się w nich schować.

jutro kolejny miesiąc.

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz