piątek, 17 czerwca 2016

174

Dzień Dobry Piękni Ludzie.
Dziś w ten deszczowy dzień, jedyne o czym marzyłam to wrócić do domu, usiąść z gorącą herbatką i Najzwyczajniej w świecie lenic się przy kolejnej książce która mnie pochłania jak dobra pizza. Najchętniej przy Jego boku. Czuć, Jego obecność, dostawać co jakiś czas całuski,czy być zaczepiana przez Niego.I tak też się stanie! Mam taką małą niespodziankę za niespełna godzinkę,  ktoś postanowił wprosić się do mnie bez rzadnego zapytania "czy mogę"  w końcu po 3,5 latach prawie wprosił się nie Czekając na moją odpowiedź. Wprosił się na kolacje,  na buziaka,  na przytulaska,ktoś okropnie się stęsknił i postanowił sprawić mi miłą niespodziankę. I dzień staje się piękniejszy to nic że zamiast lenistwa ja przygotowuje kolacje dla najważniejszej osoby w moim życiu,  ważne że zjemy ją razem, to nic że nie jadam śniadań od 7lat o wczesnej porze,  jutro zjem bo razem lepiej smakuje, to nic że kawę pije od wielkiego święta jutro, wypijemy ją razem w kuchni przy stole a zapach będzie się rozchodzil po całym pomieszczeniu.Cudownie będzie się obudzić do pracy w Jego ramionach cudownie będzie wrócić do domu po 8h i czekać z obiadem na Niego. Kocham Go najmocniej na świecie już od 41miesiecy prawie 😀. I pomyśleć, że tyle z Nim wytrzymałam hi hi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz