wtorek, 19 lipca 2016

184

Jesteśmy jak woda i ogień wiele nas różni ale jedno połączyło mimo wszystko!
Dziś trochę inaczej kilka słów o nas:)

1. Jak się poznaliśmy.
   W sumie to ciężko powiedzieć, niby na naszej klasie P mnie podgladał kilka dni, ja w końcu postanowiłam napisać czy coś zgubił i tak się zaczęło ale naprowadzili nas na siebie i pomogli we wszystkim nasi jedyni wspólni znajomi.

2. Kto pierwszy powiedział Kocham Cie?
 
On, to P się starał od początku związku, to on pokazywał mi że jest świetnym facetem i muszę mu zaufać. Od niego usłyszałam kocham Cie dokładnie 15 lutego. Ja powiedziałam dużo później.

3. Jak podchodzimy do związku.
Od początku jeszcze znajomości powiedzieliśmy sobie czego oczekujemy od partnera nasz związek od Początku traktowalismy poważnie, P od Początku powtarzał mi, że kiedyś się ze mną ożeni:)

4. Kto częściej zaczyna kłótnie?
Chyba ja, w sumie to zdecydowanie częściej ja byłam przyczyną kłótni między nami. Najczęściej są o nic.

5. Kto pierwszy wystawia rękę?
Ja, ale nie zawsze zależy o co jest kłótnia. Ale przeważnie idziemy na kompromis.

6. Jak wyglądało zapoznanie z rodzicami?

Paweł poznał moich rodziców po kilku spotkaniach, tylko dlatego że mama bała się tego że nie wiedziała z kim wychodzę w zimowe wieczory :D ja poznałam w pierwszy dzień świąt Wielkanocnych po 3 miesiącach związku

7. Jacy jesteśmy?

P jest osobą która nie potrafi przyznać się do błędu, zawsze ma wytłumaczenie, jest uparty strasznie uparty mało kiedy idzie na ustępstwa, ja na szczęście znalazłam sposoby na to:) zawsze wszytko planuje i jest po jego myśli ja natomiast jestem wrażliwą osobą, często płacze, jestem balaganiarą.

8. Jakieś wspólne wspomnienia, które zostaną na całe życie?

Na pewno wakacje, każde wakacje każdy wyjazd, dużo jest takich momentów, mamy sporo wspomnień które nie są do publikacji :D

9. Nasze marzenia?
Moim marzeniem jest pójść do szkoły tańca i nauczyć się tańczyć do piosenki Thinking Out Loud - jak w teledysku i zatańczyć tak na swoim ślubie, P marzenie zostać milionerem :D

10. Kto z nasz jest bardziej romantyczny?

Ja jestem bardziej, ale jeśli mamy jakąś okazję czy rocznicę to P również jest jak chce to potrafi:)

6 komentarzy:

  1. Ja też byłam przyczyna kłutni w naszym związku :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dobre 4 miesiące związku to były głównie kłótnie..

      Usuń
  2. taniec do Sheerana, ej, to da się zrobić! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie,że się da i ja to kiedyś udowodnie! Normalnie jestem zakochana w tej piosence i krokach

      Usuń
  3. i też tak słucham muzyki, że potem mam fazę nienawidzenia danej piosenki :P

    OdpowiedzUsuń