środa, 20 lipca 2016

185

"Tak, możesz być dla mnie wszystkim. Wierzę w Ciebie i wierzyłam od pierwszej chwili naszego poznania. Możesz wszystko zmienić, wszystko ze mnie zrobić, co zechcesz. Tylko chciej tego i kochaj mnie bardzo. Mnie trzeba strasznie, bez pamięci kochać i trzymać z całej siły. Inaczej nie ma mnie."

To już za dwa dni będziemy ruszać na nasze wakacje, nie mogę się już doczekać 10 dni spędzonych z Tobą.  Kiedy to będę zasypiała i budziła się obok Ciebie. Kiedy to każdą chwilę będziemy spędzać razem, bawiąc się i pracować na piękne wspomnienia które otworzymy w zimowy wieczór w formie zdjęć. Wiem, że te wakacje będą udane bo obydwoje czekamy na nie z utęsknieniem, będziemy mieli sporo Czasu tylko dla siebie na długie wieczorne spacery brzegiem morza, na nocne imprezy, ale będziemy mieli również czas aby spędzić te dni z moimi znajomymi, którzy już na nas czekają w Mielnie:) muszę się wam pochwalić bo wiem, że kilka z was tu zagląda spakowałam się w dwie godziny co jest u mnie rekordem zwłaszcza przy pierwszym podejściu nie nawidze się pakować bo nigdy nie wiem co zabrać i co jest najważniejsze, z najważniejszych rzeczy mimo tego że mam listę :)
Mam do was dodatkowo małą proźbę trzymajcie za mnie kciuki w piątek! Czeka mnie Ciężki dzień :) jak wszystko się uda przyjdę do was z dobrą nowiną jeśli nie to trudno :D

Ps. Jeśli macie do mnie/do Nas jakieś pytania piszcie! Chętnie odpowiem w formie notki! Uwielbiam odpowiadać na pytania :)

1 komentarz:

  1. haha, aż mi się przypomniało jak ja się pakowałam do Krakowa, zajęło mi to duużo czasu, bo nie mogłam się zapiąć.
    Życzę udanych wakacji, korzystajcie, mam nadzieję, ze pogoda wam dopisze!/Karolina


    OdpowiedzUsuń