sobota, 24 grudnia 2016

109

Złożyłam mu życzenia jak co roku jak na każdą okazję robimy to przy każdym święcie pamiętamy o sobie z grzecznosci? Czy dlatego,że obiecalismy sobie to kiedyś że cokolwiek się Wydarzy jaką drogą pójdzie każdy z nas zawsze będziemy pamiętać o swoich urodzinach, w Święta i inne uroczystości -Pamiętamy. Nie są to jakieś wylewne życzenia -zwykle proste jestem w stanie życzyć Ci miłości z kimś innym od Ciebie nie dostałam nigdy zawsze mi życzysz abym była szczęśliwa. 
Jestem, jestem szczęśliwa. Minęło ponad 6lat od naszego szkolnego związku przez ten czas chciałam zadać Ci jedno pytanie nie byłam nigdy ma to gotowa a może bałam się odpowiedzi? Dziś wiedziałam że w końcu muszę,  muszę zapytać o jedną rzecz. Jedno zdanie które ciekawi mnie od naszego zerwania napisałam chciałam usłyszeć odpowiedź. Wymiękłam rozumiesz? Stchurzyłam usunąłam nie jestem jeszcze gotowa usłyszeć czy "Kiedykolwiek żałowałeś że nie jestem dla Ciebie "

To będą najlepsze święta bo nasze wspólne :-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz