niedziela, 8 stycznia 2017

112,5

"Nigdy nie przestawaj mnie kochać. Nigdy nie zapominaj.
Nigdy, nigdy"

Widziałam dziś dwie strony mojego Mężczyzny. I wiesz co?  Wzruszyłam się może to dlatego, że od kilku dni hormony mi buzują a może uświadomiłam sobie jakie mam szczęście przy sobie?
Widziałam chłopca śpiącego z małym uśmiechem na Twarzy wyglądał tak bezbronnie wtulony w moje małe ramię czułam nieregularny oddech na mojej szyji. Leżałam i patrzyłam bałam się ruszyć,że Go nie obudzić. Drugą stroną był dwa razy większy mężczyzna ode mnie z silnymi i zniszczonymi dłońmi od pracy które mnie przytulały, widziałam zmeczonego mężczyznę z podpuchniętymi oczami, że zmęczeniem na twarzy, na szyji czułam tygodniowy zarost. Ale to wciąż był On mój mężczyzna. Jest bardzo dobrym człowiekiem, synem, bratem, chłopakiem kiedyś będzie wspanialymy mężem i ojcem wiem to! Chcę żeby kiedyś moje dziecko było takie jak On.

2 komentarze: