wtorek, 21 lutego 2017

124

To właśnie On wie o mnie więcej niż ktoś kto zna mnie od dziecka to on nauczył się wszystkiego nauczył się krok po kroku mnie i wszystkiego co ze mną związane.
To właśnie On wie, jaką herbatę uwielbiam, że słodze dwie łyżeczki cukru i nie nawidze cytryny, że prócz tego nie cierpię jeszcze zupy pomidorowej i placków ziemniaczanych, że boję się żab, małych psów i jazdy na ręcznym, zna mnie i mój styl, wie jaki gatunek muzyki lubię a za którym nie przepadam, że czytam wszystkie książki jakie wpadną mi w rękę, że mój ulubiony kolor na paznokciach to czerwony, że kocham dresy i luźne rzeczy,  że zasypiam zawsze na prawym boku,  że uwielbiam gdy mnie całuję w czoło,  że każdy dzień musi być zakończony wiadomością na dobranoc,  że nie nawidze kończyć dnia kłótnią, wie że jestem wrażliwa, i nieśmiała że gdy mam problem albo z czymś sobie nie radzę to reaguje płaczem,wie że wielu rzeczy nie potrafię,  że z wieloma zawsze sama sobie radzę,  że moim ulubionym miejscem są huśtawki, że uwielbiam spać w skarpetkach, wie wszystko o mnie o pracy o moich problemach to do niego idę z radą,  sukcesem,  i prośbą. Zna moje plany i marzenia. Czasami mimo że nie lubię, piję herbatę z cytryną,  jem zupę pomidorową, śpię na lewym boku bo tak mu wygodniej mnie trzymać w ramionach, czasami pozwalam mu jechać na ręcznym, słucham muzyki której nie lubię a wiem że on uwielbia,  zakładam sukienki zamiast dresu, i szpilki zamiast adidasow a wiecie po co?  Żeby zobaczyć uśmiech na Jego twarzy usłyszeć pięknie wyglądasz dla tych rzeczy warto ;)

2 komentarze:

  1. Ja zawsze jestem dla swojego księżniczką <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/white-lance-dress.html

    OdpowiedzUsuń