piątek, 24 lutego 2017

125.

Nie wiem co się stało ale chyba podmienili mi mężczyzne, tego którego mam od tygodnia nie poznaje, czuły troskliwy, codziennie rano budzi mnie wiadomością (co mnie wkurza gdy słyszę dźwięk, ale nie tak bardzo- inaczej ściszałabym a tego nie robię) dziś mimo, że był w pracy przepisalismy cały dzień o wszystkim nawet był temat ślubu tego jak chciałabym aby wyglądał, opisałam mu w skrócie ale to nie wystarczyło miało być ze szczegółami, z każdą drobnostką, na koniec dnia dostałam więcej niż bym chciała dziesiątki pocałunków, kilkadziesiąt przytuleń, zapach Jego perfum, widok jego oczu, kilka trzymany dłoni, Jego obecność i 10 pączków ;) a na dobranoc zostałam nazwana Jego nazwiskiem nie poznaje mojego faceta ale proszę Was nie zamieniajcie mi Go strasznie mi się to podoba :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz