środa, 24 grudnia 2014

Czasami jest tak źle że oczy nie chcą patrzeć dłużej na ten świat.



Kolejny tydzień zaraz dobiegnie końca, czas tak szybko leci, że nawet nie mam czasu na jakieś przyjemności, czy chwilę dla siebie. Ciągle praca, i praca..czasami mam tego dość zwłaszcza że jakoś moja grupa nie potrafi się zjednoczyć w jedną całość ale mi to w sumie nie przeszkadza, nie przyszłam tutaj z nimi nawiązywać bliskich kontaktów tylko pracować. Całe tygodnie czekam na weekendy, które jako jedyne 2 dni spędzam z moim miśkiem, chodź widzę że z czasem jest to za mało;c czasami nie wiem co mam zrobić pierwsze, czy przytulić, wycałować a może jedno i drugie na raz? jak tylko Go zobaczę.Tęskni mi się za nim bardzo, i jest to cholernie ciężkie żegnając się z Nim na calutki tydzień. W niedzielę jak usłyszałam, że zostanie dłużej to prawie skakałam z radości.. Odliczam tylko do naszych wakacji które zamierzamy spędzić razem w Mielnie. jeszcze niecały miesiąc albo aż miesiąc...
Takie niedzielne poranki jak ostatni mogę mieć codziennie, miło było obudzić się w objęciach Mojego Miśka słysząc zaraz po przebudzeniu jak puka Jego serduszko! Cudowne uczucie, chcę tak już zawsze!.
W końcu jestem opalona tak PIĘKNIE aż mi się podoba teraz tylko na planowanym wyjeździe może opalę brzuszek i plecy, i będę mogła wyruszać opalona na wakacje!
W sobotę chyba Grill z Duryskiem i całą ekipą, w niedzielę być może jakieś zakupy?:D
Wkurza mnie to wszystko nie mamy nawet czasu żeby ze sobą porozmawiać przez telefon jak ja w pracy to on też jak ja w domku to on nadal w pracy.. Mijamy się...mam już czasami tego dość..
Za Twoje piękne oczy
Za uśmiech tak uroczy
Za Twoje słodkie usta
Dlaczego noc tak krótka
Za to że jesteś blisko
Za to że znosisz wszystko
Za Twoje czułe słowa
Nie mogę przestać kochać
Nie mogę przestać kochać


Znów wszystko chyba wraca do normy z Darią, jakoś ostatnie nasze dwa spotkania były takie jak dawniej.. chodź wiem że nasza przyjaźń strasznie się zmieniła.. my się zmieniłyśmy, ale nasze wspomnienia zostaną chyba na zawsze!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz