środa, 24 grudnia 2014

Miłość na Odległość

Dziś Postanowiłam poruszyć temat "Miłości na odległość" nigdy nie mogłam sobie tego wyobrazić jak dwoje ludzi, kochających się ludzi żyje ze sobą ale na odległość i to sporą jak wielkie zaufanie muszą do siebie mieć,i cierpliwość że to wytrzymują  aby każdego dnia wstać z  myślą że gdzieś tam daleko jest ktoś kto właśnie o nim myśli, tęskni. Dziś wiem, że jest to możliwe że jeżeli traktujemy to co jest między nami poważnie, szanujemy drugą osobę, i jej uczucia to ma to sens. Wiem z własnego doświadczenia, że nie jest to łatwa miłość - nie zawsze możemy zwrócić się do naszej drugiej połówki, nie zawsze możemy się spotkać, czy chociażby przytulić. Istnieje taka miłość, tylko dlaczego wypowiadają się na ten temat osoby , które nigdy takiej miłości nie doświadczyli? Podobno miłość to miłość każda jest taka sama- zaczyna się od rozmowy, krótkich spotkań, motylków w brzuchu, i palpitacji serca;D ale uwierzcie mi miłość na odległość jest sto a nawet dwieście razy silniejsza. A każde spotkanie cieszy 10 x mocniej. Gdy czekasz tydzień, miesiąc, czy nawet pół roku aby spędzić z tą osobą chociaż dwa dni! Mimo że te dwa dni z ta osobą wydają się kilkudziesięcioma sekundami są warte tego czekania. Czas wtedy leci bardzo szybko, a miłość na odległość..Mogłabym opowiadać w nieskończoność jak było, jak się czuje czekając na kolejne spotkanie z moim ukochanym, kiedy to nie mogę się skupić na niczym innym jak na Nim, jak wszystko mnie wkurza, denerwuje jedyne czego chcę to żeby w końcu mnie przytulił. Brakuje takich prostych rzeczy jak pocałunek, przytulenie,zapach jego perfum, czy nawet seks. Ale wiem że w końcu nadejdzie dzień kiedy znów będę miała go przy sobie.
Jestem w związku na odległość prawie (2 lata) widujemy się raz w tygodniu na weekendy. Jest ciężko czasami aż płakać się chce ale warto!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz