środa, 24 grudnia 2014

Są takie dni, kiedy "kurwa mać" to za mało.


Zdałam egzaminy. Jestem z siebie dumna. Jesteśmy razem z Pawłem Technikami!;D Piątek był koszmarnym dniem mimo, że dzień wcześniej widziałam się z Miśkiem miałam takiego stracha, że jednak może coś poszło nie tak i nie zdam, ale kiedy w końcu dyrektorka wręczyła mi dyplom technika Turystycznego byłam szczęśliwa. Później tylko wkręcenie Pawła w to, że nie zdałam i nawet dał się nabrać;D Później poinformowałam jeszcze grupę bo też czekali na smsiaka, i zaraz był telefon od nich i krzyki jednego przez drugiego z gratulacjami;D Ustaliłyśmy z Patką, że jak zdamy to wracamy na stopa, a jak nie zdamy to również, ale jakoś nam to stopowanie nie wyszło. Popołudnie z Piąteczkiem;D Sobota pracująca, później imprezująca;D a w niedzielę cudowna niespodzianka i Mój Paweł u mnie O.O. Teraz aby przeżyć do soboty i weekendzik z Nim<3 Tak bardzo mi się już tęskni..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz