środa, 14 stycznia 2015

Aby stworzyć jedną prawdziwą miłość potrzeba dwóch prawdziwych uczuć

Witam;) Pogoda w tamtym tygodniu niezbyt nas rozpieszczała, zimno,deszczowo, śnieg, grad, wiatr i nawet burza  a to wszystko w styczniu!
W sobotę byliśmy w Seven;) w końcu wybawiłam się;) ale  to w ogóle cud ,że się tam znalazłam;D
Cudowna sobota, pogoda nam się zmieniła, byłam nawet na ploteczkach u koleżanki bo szykować miałam się przed 20. Wszystko cudnie pięknie wróciłam do domu, wykąpałam się i pstryk, prądu nie ma! włosy nie wyprostowane, makijażu nie ma tylko ciemno! Ale dałam radę to było ekstremalne malowałam sie przy latarce z telefonu;D włosy trochę natapirowałam sobie grzebieniem, i pianką i jakoś było;D
Ważne że impreza sie udała, szkoda że tak krótko my się widzieliśmy bo póki odespaliśmy to musiałam już wracać w niedzielę do domu-.-
Ale za to od piątku widzimy się już aż do niedzieli;D a w niedzielę nasze 2 lata<3
pochwalę wam się w piątek prezentem jaki zrobiłam;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz