piątek, 16 stycznia 2015

Kocham Cię!

Tak jak wspomniałam kilka dni temu dziś zostawię Was z Nami, i z prezencikiem jaki wykonałam na naszą 2 rocznicę;)
Za nami w niedzielę 2 latka a my wciąż  zakochani jak na początku;* Jest cudownie. Niech to trwa nigdy się nie kończy! Nawet nigdy sobie nie wyobrażałam,że coś tak silnego może się w nas zrodzić,że nie będziemy mogli wytrzymać bez siebie.
Mam nadzieje, że cały weekend łącznie z dzisiejszym wieczorem będzie należał do nas, i żaden zepsuty samochód nam w tym nie przeszkodzi !




A ja mam mężczyznę z wielkim sercem i cudownym charakterem. Ufam Mu, że nigdy mnie nie zrani i zawsze będzie przy mnie. A ja przy Nim. Nieważne co nas spotka w życiu, przetrwamy, bo On jest silny i gdy się poddawałam, On nie przestawał wierzyć. I jestem z Niego dumna. Z tego, na kogo wyrósł i z tego, jaką ma do mnie cierpliwość. Są gorsze chwile, oczywiście. Ale tak jak szybko mijają, tak zazwyczaj szybko o nich zapominam. Nie powinniśmy rozpamiętywać złych momentów, ale jedynie wyciągnąć z nich wnioski.


Tak się kochamy, że aż zjadamy!;D



A to mój prezencik;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz