poniedziałek, 19 stycznia 2015

W rezultacie jedynymi przegranymi są ci, którzy nawet nie spróbowali.

Tak ,bardzo chciałabym, aby przywitała nas wiosna taka ciepła, radosna, i kwitnąca może wtedy coś by się zmieniło, siedząc  w domu "świruje" mam już dość jestem znudzona tym siedzeniem, ponieważ nic się nie dzieje, w kółko rutyna. Jestem rozdrażniona, poddenerwowana i ogólnie na wszystko reaguje płaczem, mam już tego dość. Jeszcze mój instruktor od prawka też mnie troszeczkę wkurzył, jest bardzo niesłowny dobrze wie że zależy mi na tym aby jak najszybciej odbyć te 10-12h i zapisać się na egzamin, a on mnie olewa biorąc sobie ludzi na teorię.
Ogólnie mamy dopiero poniedziałek a ja już bym chciała sobotę, wtulić się w najcudowniejsze ramiona na ziemi i zasnąć jak małe dziecko.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz