czwartek, 9 lipca 2015

Boję się, że inna może zobaczyć w nim kiedyś to, co ja widzę dziś.

Jestem. O każdej porze. Kiedy mam dobry humor albo jestem zmęczona, wtedy kiedy boli mnie gardło i wtedy kiedy wieczorem płaczę. Jestem nawet wtedy, gdy nie mam ochoty z nikim gadać, bo mam wszystko i wszystkich dość. Dla ciebie jestem zawsze.


Przychodzę tu już jako 21 letnia osoba.
dziwnie to wygląda pisząc obok 2 kolejną liczbę zamiast zera. Ale wciąż się pocieszam, że są ode mnie starsi chociaż o trochę:) 
i pomyśleć,  że jeszcze nie dawno wypowiadałam pierwsze słowa, stawiałam pierwsze kroki, zaczynałam swoją edukację w przedszkolu, szkole podstawowej, gimnazjum, średniej
A dziś?
dziś jestem dorosła, skończyłam szkołę, zaczęłam pracę, poznałam mężczyznę mojego życia
Wszystko się zmieniło:)
Jest dobrze:) a może być jeszcze lepiej.
Wczoraj dostałam mnóstwo życzeń na facebook'u, na telefonie, kilka osób zadzwoniło i  złożyło mi życzenia.
Dostałam pyszny torcik, piękne kolczyki:)
_________________________________________________________
Weekend spędziliśmy w naszym ulubionym miejscu:) pogoda nam dopisała upały były niesamowite termometry wskazywały 51 stopni w słońcu a 34 w cieniu.
mimo wszystko daliśmy radę.
Postawiliśmy na "kolacyjkę romantyczną" objadaliśmy się smakołykami zrobionymi przez nas, delektując się %:D
W  niedzielę basen nie wypalił ale mimo wszystko udany weekend był:)
jutro jeszcze przeżyć 8h w pracy i zaczynamy wspólnie weekend.



1 komentarz:

  1. ja też się tego boję ale pewne jest, ze nie oddam go choćby nie wiem co!
    100 lat :*

    OdpowiedzUsuń