środa, 1 lipca 2015

Są momenty w których przytulamy kogoś tak mocno, jakbyśmy chcieli przez niego przeniknąć. Doświadczyć czegoś większego, stać się częścią tej osoby, połączyć się.

Postanowiłam nie bagatelizować tego co się dzieje, i ponownie zapisałam się na kontrole do lekarza, tym razem prywatnie nie ważne że wizyta kosztuje 150zł i tak na lekarstwa wydałam prawie 250 a nic nie pomogły. w ogóle wczoraj wyczytałam jakie mogą powodować skutki jeżeli są źle dobrane i z tego co wyczytałam, i zaobserwowałam na sobie to widocznie lekarz mi złe tabletki przepisał
W czwartek jedziemy porobić wszystkie badania i dowiedzieć się co jest, jak "Mąż i żona Prawie!"haha jak to P. powiedział.
Ogólnie po ostatniej naszej poważnej rozmowie o tym co mi dolega, jest całkiem inaczej. Jest tak piękniej nie ma rutyny, ciągle ze sobą piszemy, postanowiliśmy nawet wybrać się na weekend na nockę do naszego ulubionego miejsca po grilować i po wędkować. Ogólnie to mój P właśnie do mnie jedzie aby zjeść ze mną pizze:D taki kochany Skarbek:*
Dziś miałam na 5 rano do pracy i tylko do 13 elegancko ja tak mogę mieć codziennie to nic że muszę wstać o 3;40.
Jutro niestety na 7. a w piątek na 6:D
A sobota szybko zleci, bo będę wiedziała, ze czeka na mnie mój P.:D od poniedziałku codziennie będziemy się widywać ! Mój P. będzie remontował mój pokój więc zamieszka sobie na tydzień u mnie Wygrać tyle szczęścia!
Wczoraj dostałam propozycje zostania grupową - odmówiłam, uważam że jestem za młoda aby rozporządzać ludźmi i ich uczyć, no i pracować 7 dni w tygodniu po 12h + wszystkie święta też mi się nie widzi, zwłaszcza że jestem młoda.
Miałam w takim razie przejść na inną umowę z tego co mi kierowniczka powiedziała, i pracować na akord z czego byłabym zachwycona! (więcej bym zarabiała) ale jak na razie stwierdziła że zostawi mnie na tej co jestem a będę sobie dalej robiła to co robiłam.. szkoda trochę..

2 komentarze: