środa, 12 sierpnia 2015

Spójrz mi w oczy i powiedz, że warto było się zakochać.

Dziś zabawię się w jedna grę która zrobiła się słynna na portalach blogowych. Zasada jest bardzo prosta więc zaczynam:)
Ps. tyle że odpowiem tylko na 7 pytań:)


1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Wolny czas jaki mam w ciągu tygodnia poświęcam na odpoczynek, na leniuchowanie przed komputerem, najczęściej na blogu,albo telewizorem, jest to moja chwila która pozwala mi odpocząć po pracy, usiąść do jakiejś książki albo obejrzeć jakiś film. W weekendy wolny czas lubię i spędzam z moim Pawełkiem.
Co lubię robić w wolnym czasie? gdybym miała go nadmiar zapewne spędzałabym go na sprawach które sprawiają mi frajdę:)


2. Czego się obawiasz najbardziej?

Obawiam się wielu rzeczy, i boję się wielu spraw które w każdej chwili mogą się napatoczyć w moim życiu.
Obawiam się oglądając wydarzenia w telewizji, słuchając i widząc co się dzieje na świecie, ile ludzi umiera, ile wojen jest, ile dzieci cierpi podczas tego gdy bliźni zabija bliźniego. Obawiam się najbardziej, tego że nie doczekam  dorosłego życia, nie założę rodziny, nie będę miała obok siebie człowieka, którego nazwę swoim "mężem" ponieważ wojna nas wyprzedzi.



3. Co Cię uszczęśliwia?

Uszczęśliwa mnie wiele rzeczy, chociażby wolny dzień od pracy, który mogę poświęcić na coś przyjemnego.
Uszczęśliwa mnie lato, które przynosi nam piękną pogodę.
Ale najbardziej uszczęśliwa mnie On kiedy mogę go po całym tygodniu przytulić wycałować i najzwyczajniej w świecie mieć Go przy sobie.

4. Masz więcej zalet czy wad?

Każdy z nas ma wady i zalety, niestety nigdy nie przyszło mi do głowy wziąć kartkę, i długopis i spisać w dwóch rubrykach swoje wady i zalety, przedzielając to grubą kreską.
Nigdy nie zastanawiałam się co dominuje mną. I teraz również, nie wiem co mam odpowiedzieć.. wydaje mi się, ze zalet mimo wszystko mam więcej, ale mogę się mylić:)


5. Najbardziej marzysz o...?

Marzenia są czymś pięknym, i dobrze wiem że się spełniaja tylko potrzeba czasu
Moja mama zawsze powtarzała mi, że marzeń nie wypowiada się na głos bo tracą swoją magiczną moc spełniania się. Mam jedno marzenie  takie najważniejsze które przewyższa o dużo w porównaniu z innymi ale napewno Go tu nie opiszę.

6. Jeśli miałabyś wybierać między byciem bogatym a szczęśliwym, co być wybrała?

Byliśmy ostatnio z P w fajnym miejscu, gdzie można było obejrzeć zachodzące słońce a krajobraz wręcz nie do opisania, z dala od miasteczka, pola, łąki idealne miejsce na takie przemyślenia, nad zastanowieniem się nad swoim życiem, i padło właśnie to pytanie, czy lepiej być bogatym i szczęśliwym, czy być takim jakim się jest i być szczęśliwym? Zaczęliśmy się długo zastanawiać odpowiedzi było wiele, będąc bogatym bylibyśmy szczęśliwi że stać nas na wszystko, nie musielibyśmy zamartwiać się czy wywalą nas z pracy jak nie wstaniemy w poniedziałkowy poranek, moglibyśmy podróżować zwiedzać nie tylko Polskę ale również inne państwa, stać nas by było na nie domek w Mielnie ale nawet na Majorce, mielibyśmy przyjaciół na których moglibyśmy liczyć, dzięki temu mielibyśmy wszystko ale czy bylibyśmy szczęśliwi? Gdybyśmy nagle ze zwykłego człowieka stali się bogatymi ludzmi? Bylibyśmy szczęśliwi przez pewien czas, z czasem pieniądze nie mielibyśmy juz  na co wydawać, albo nie mielibyśmy już co wydawać, przyjaciele byliby ale tylko dlatego, ze nam się powodzi.Nie ukrywam są ludzie bogaci i szczęśliwi ale ja będę szczęśliwa mając rodzinę, swój własny dom, z ogródkiem na który kiedyś zapracuje.

 7. Największe wartości dla Ciebie w życiu to...?
Miłość i szacunek do drugiej osoby.

 

1 komentarz: