sobota, 14 listopada 2015

Nie ma to jak "mile "słowa od bliskich

Jesteś BEZNADZIEJNA, nie nadajesz się do tego, ile można, normalny człowiek już dawno miałby to za sobą, robisz to specjalnie... Takimi słowami zostałam dziś obdarowana miło usłyszeć naprawdę zwłaszcza od najbliższej osoby.. Do tego szydercze śmiechy że znów nie wyszło.. Zawsze on jest najmądrzejszy, zawsze wszystko wie lepiej, to wszystko dzięki niemu mam, to dzięki niemu miałam świadectwo z czerwonym paskiem-bo miał dobry kontakt z nauczycielami, nie dzięki mojej wiedzy i nauce, to dzięki niemu nie musiałam zdawać egzaminu na bierzmowanie bo przecież dobrze żyje z ksiedzem nie dzięki temu,  że systematycznie uczestrzam do kościoła a egzamin zdałam u katechety w szkole, że pracuje gdzie pracuje itp
To nie dzięki mojej pracy,mojej osobie to wszystko dzięki niemu najmądrzejszej osobie. Wie, zawsze najlepiej, ale potrafi zrobić tyle błędów w mieście, że zaraz oblałby egzamin ale On się zna!!! Najlepiej a Ty słuchaj i słuchaj i zdaj sobie do choleray sprawę ŻE ON MA RACJE JESTES BEZNADZIEJNA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz