środa, 6 stycznia 2016

127



Każdego dnia, dziękuję Bogu za to, że Cię mam,
Za to, że jesteś przy mnie bym nigdy nie czuł się sam,
Każdego dnia, nadajesz memu życiu nowy sens,
Z Tobą mogę iść po jego kres.




Uwielbiam Go! Najmocniej na świecie Go kocham!
Tylko On potrafi, mnie jedną wiadomością wkurzyć, i tylko On potrafi mnie jednym zdaniem rozśmieszyć. Potrafi poprawić mi humor zwykłą rozmową.
Tylko On potrafi zadzwonić ze sklepu i powiedzieć mi "że nie wie o co chodzi w filmie" o który aktualnie pytam bo robi zakupy;D po czym się pożegnać;D
On potrafi, po prawie 3 latach zaskoczyć mnie w środku tygodnia.
Jesteśmy identyczni, a zarazem całkiem inni potrafimy śmiać się z byle czego,  a zaraz smucić.
Potrafi mnie pocieszyć, a zaraz to On potrzebuje pocieszenia.
Wierzy we mnie, nawet wtedy kiedy wszyscy inni wątpią.
Za 12 dni najpiękniejsza data. Małymi kroczkami robię wszystko aby ten dzień był naszym najlepszym dniem a raczej weekendem.



2 komentarze:

  1. Jak to przeczytałam miałam łzy w oczach i się uśmiechałam! Takie to piękne, że są ludzie którzy potrafią się tak kochać. Życzę Ci aby dalej tak Wam się powodziło i nic nie zdołało was rozdzielić <3 Pięknie to napisałaś...dzięki Tobie zrozumiałam jak bardzo kocham swojego partnera.
    Co powiesz na wzajemną obserwacje? Chętnie bym została na dłużej :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi to czytać,i dziekuje mam nadzieje ze pomimo gorszych czasami dni to co jest miedzy nami bedzie tylko rozkwitało. OBSERWUJE

      Usuń