niedziela, 3 kwietnia 2016

"To nie zupełnie była miłość od pierwszego wejrzenia, tylko pewność. Cześć, to Ty. I tak już zostanie."

Beznadziejny dzień mimo, że wczorajszy dzień spędziłam cudownie ten dzisiejszy jest totalną beznadzieją.
Przesilenie wiosenne daje się we znaki, nic mi się dziś nie podobało:
stoję przed lustrem i chce mi się wyć widząc, że bluzka którą tak bardzo uwielbiam dziś nie pasuje do niczego,  że kreski które zawsze przechodzą moją akceptacje dziś są nie do zaakceptowania.
A włosy które uwielbiam najbardziej, dziś żyją swoi życiem.
Ale Ty mówisz, że pięknie wyglądam - tego  również dziś nie na widzę. Bo stoję przed lustrem i widzę co się w nim odbija
Nie na widzę dziś samej siebie.
Nie na widzę dziś tego, że te dwa dni minęły tak szybko
Nie na widzę dziś tego, że mam niedosyt Ciebie
Nie na widzę dziś tego, że mieszkamy 25km od siebie, a ja nie mogę o każdej porze napisać smska "będę za chwilkę" 
Nie znoszę dziś tego, że pozwoliłam sobie na tak ogromne uczucie do Ciebie, wiem że gdyby coś się nagle stało ja przestałabym istnieć bez Ciebie.
Nie wyobrażam sobie życia już bez Ciebie.
Nie znoszę dziś tego, że mamy tak wiele wspomnień, które kiedyś mijając sama będę wspominać a Ty będziesz pierwszą myślą zwiazaną z Nimi.
Nie znoszę dziś tego że tak wiele mnie nauczyłeś, że tak wiele mi pokazałeś bo zostając kiedyś sama z tym wszystkim będą kojarzyły mi się tylko z Tobą.

Nie na widzę dziś tego, że na spotkanie z Tobą muszę czekać 6 dni. a Widzę Cię tylko1,5
Nie na widzę dzis tego, że mamy dopiero kwiecień gdzie ja wolałabym już lipiec
Nie na widzę dzis tego że nie mogę położyć się obok Ciebie i przespać ten cholerny dzień.
Nie na widzę dziś tego,  że nie możesz mnie pocałować w czoło i powiedzieć kochanie wypłacz się. 
Nie nawidze dziś samej siebie bo wiem że bez Ciebie już nie istniej.
Ale spokojnie to tylko jeden z gorszych dni.
Siedzę, wyję, cieszę ryjca, znów wyję.
Bo przecież jutro bedzie lepiej, jutro będę akceptowała siebie, będę cieszyła się że tak mocno Cię kocham, że mamy tule wspomnień.
Dobranoc.


2 komentarze: