wtorek, 7 czerwca 2016

170

Będąc dzieckiem marzyłam o dorosłym życiu, teraz marzę aby wrócić do czasów dzieciństwa do tych beztroskich chwil, do tego kiedy z każdym problemem zwracałam się do mamy. Kiedy największym problemem było złamane serduszko przez jakiegoś gnojka. Dziś, borykamy się z większymi problemami, z nieznośnymi pracodawcami, fałszywymi znajomymi dziś sama musisz radzić sobie, odciąć pępowinę i znaleźć sposób. Jestem zmęczona już tą pracą chce wakacji chce odpocząć,wysiadam fizycznie i psychicznie.

6 komentarzy:

  1. Ja za dziecka podejmowałam szeregi dorosłych decyzji, a w dorosłym zyciu wymiekłam :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio też doszłam do wniosku, że chciałabym znowu być małą dziewczynką, mieć 7 lat, z każdym problemem pójść do mamy, bawić się na placu zabaw i jednyny obowiązek jaki mieć to odrobić lekcje...
    Byłam mała to marzyłam o tym, żeby miec 20 lat. Teraz już jestem praktycznie w tym wieku i tęsknię za tym co było. Teraz już trzeba szukać pracy, myśleć o studiach, o założeniu rodziny w przyszłości i już sie nie schowa za mamą, tylko trzeba stawiać temu czoła...
    Dopiero teraz zaczynam rozumieć jak wszyscy starsi mówili, że fajnie jest być dzieckiem, chodzić do szkoły i mieć wszystko, że tak brzydko powiem "gdzieś".
    Pozdrawiam Cię i zapraszam do siebie
    http://adellaidee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie kiedyś wszystko było proste. Dziś trzeba stanąć oko w oko z przyszłością z problemami sukcesami, a często też porazkami. W pracy wciąż słyszę słowa "pomocna dłoń się skończyła" teraz sama musisz podejmować decyzje a czy będą one dobre zależy od Ciebie...:) dziękuję za obserwacje zaglądam do Ciebie od dziś, ale niestety nie mam możliwości chwilowo obserwacji, problem z komputerem i odwiedziny :)

      Usuń
  3. rozumiem Cię doskonale... Kiedyś największym problemem było rozwalone kolano, spodnie albo zajęta huśtawka... A teraz... Eh... Pozdrawiam ciepło i życzę wiele siły! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dorosłe życie wcale nie jest takie łatwe jak nam się wydaje.

      Usuń