piątek, 9 marca 2018

Dzień Przechwalanek

Zastanawiałam się nad tym co mogłabym tutaj dodać i w sumie to Ty mi dałaś temat. Tak! Ty Kobieto.
My kobiety jesteśmy takimi osobnikami, że uwielbiamy być lepsze od drugiej, pewnie się  zastanawiasz i  mówisz sobie w myślach-co ona gada wcale taka nie jestem. Większą część nas właśnie taka jest. Koleżanka wyczaiła piękna bluzkę na wyprzedażach i to za grosze, kurcze Ty też musisz mieć, nie ważne że będzie taka sama przecież Ty bedziesz wyglądała w niej lepiej. Wiele razy kierowałam się modą koleżanki, czy jakiejś blogerki, nawet pamiętam jak idąc na jedno z wesel spodobała mi się sukienka jednej dziewczyny z tej uroczystości Była przepiękna,oczywiście sukienka! Nie dziewczyna:-D. Całe wesele obserwowałam tą sukienkę z jakiego materiału jest zrobiona, jakieś charakterystyczne wzory. Nawet szukałam jej w Internecie bo tak mi się spodobała. Niestety sukienki nie dostałam nigdzie ponieważ była z zagranicy. Ale nie o sukienkach chciałam napisać- tylko o tym że my kobiety uwielbiamy się przechwalać wszystkim, po zaobserwowaniu Walentynek, czy Dnia Kobiet stwierdziłam że jest to święto "a ja dostałam takie" tak Te dwa święta powinny zmienić nazwę na "Przechwalanki" i wiecie co wygrały byśmy je. To nie są dni kiedy czujemy się wyjątkowe, w pewien sposób ważniejsze niż w zwykły dzień, wtedy słyszymy więcej miłych słów, jesteśmy doceniane, dostajemy upominki, mamy czas żeby spędzić z drugą osobą gdzie nie zawsze w zwykły dzień jest to możliwe. Zamiast docenić te piękne chwilę my kobiety urządzamy wyścig szczurów na Facebooku, na Instagramie, na pierdylion innych stronach społecznościowych CHWALĄC się bukietem, alkoholem, prezentami, uwieczniając to w relacjach 24h albo zdjęciach. To nie jest radość, że Twój mężczyzna o Tobie pamiętał, to jest pokazanie innej że Twój facet jest taki kochany bo pamiętał! A szczerze? Gdyby zniknęły reklamy, zniknęły FB itp 1/5 nie pamiętała by o Tym że jest dzień Kobiet. Od tygodnia w tv przypominają o tym aby kupić kwiatka, o tym żeby sprawić wyjątkowy prezent. Już telewizja pokazuje nam że to święto jest na pokaz a wy sprawiacie , że tak właśnie jest wchodząc na FB i Instagrama od wczoraj -mdli mnie od tych wszystkich relacji bukietów itp . Robicie reklamę danej kwiaciarni? Powinni być wam wdzięczni, najbardziej mnie bawią dwie rzeczy. Ok przejrze te relacje wchodzę na jedną z Nich wielkie podełko z napisem APARAT dodatkowy napis od Ciebie "od misiaczka" super! Dostałaś opakowanie z Aparatu-  na to wychodzi:-D  Bo jak pokażesz zawartość to nikt nie uwierzy że się wykosztował a Logo zrobi swoje. Brawoooo! Druga sprawa Twój facet zabrał Cię na romantyczną kolację pierdylion zdjęć stołu, każdego dania, itp. Po Co? Myślisz że on jest szczęśliwy z tego, że zamiast usiąść z Tobą porozmawiać, zjeść tą kolację która zapewne stygnie musi poczekać aż Ty będziesz miała wystarczającą ilość zdjęć. Dziewczyny zastanówmy się czy nasi mężczyźni wrzucają każdy prezent, upominek itp w internet?
Właśnie. I może to kogoś urazi, może komuś się zrobi przykro może ktoś mi wygranie trudno. Też mam chłopaka i to od ponad 5 lat też spędzamy każde święto też dostaje upominki od Niego ale to są nasze cenne chwilę dla nas nie dla innych pamiętajcie im mniej osób wie tym piękniejsze jest to święto! Dziękuję za uwagę.

1 komentarz:

  1. O tak dokładnie, w samo sedno :) zgadzam się w 100% :) a teraz dużo dziewczyn weźmie do siebie, że ten wpis jest dokładnie o nich :)

    OdpowiedzUsuń